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Perfil do Contratante
 
Nº Expediente: CON/37/2016 Situación: Formalizado
Descrición: LIMPEZA XERAL, PEQUENOS TRABALLOS DE MANTEMENTO E CONSERXERÍA DO COMPLEXO POLIDEPORTIVO MUNICIPAL DA GÁNDARA
Tipo de contrato: Servizos Procedemento: ABERTO
Tramitación: ORDINARIA

Aprobación pregos: 13-10-2016
Publicación anuncio:
Límite presentación ofertas: 28-11-2016
Apertura ofertas:
Útima modificación: 08-05-2017

Medio publicación anuncio: DOUE; BOP nº 208, de 3 de novembro de 2016; BOE nº 272, de 10 de novembro de 2016
Composición da mesa: 

 Tal e como se dispón no Anexo XII do Prego de Cláusulas Administrativas Particulares que rexe esta licitación a composición da Mesa de Contratación é a seguinte:PRESIDENTE: D. José Manuel Blanco Suárez, alcaldeVOGAIS:D. Alfonso de Prado Fernández-Canteli, secretario xeralDna. María del Pilar Canzobre Méndez, interventora xeralD. Rafael Flores Veiga, xefe do Servizo de DeportesD. Román Romero Blanco, concelleiro delegado de DeportesSECRETARIO:D. Ignacio Mazaira Garro, xefe da Sección de Contratación

Importe de licitación: 555.322,31 EUROS IVE non incluído; tipo de licitación: 14,88 euros máis IVE
Prego técnico: prego técnico pavillón.pdf Prego administrativo: prego administrativo pavillón.pdf
Observacións: 

Data de remisión de anuncio ao DOUE: 20/10/2016. Vindeira publicación en BOE e BOP.En relación a una consulta planteada en relación a esta licitación, comunicamos a cualquier empresa interesada que  la extensión máxima del proyecto de ejecución de los trabajos que se debe incluir en el sobre 2 y que figura especificado en el Anexo VI del PCAP que rige esta licitación tiene carácter obligatorio, por lo que el incumplimiento de este requisito podrá dar lugar a la exclusión de la ofertaComunicamos a todos los licitadores interesados que en relación a la extensión máxima del proyecto de ejecución de los trabajos que se especifica en el Anexo VI del PCAP, cuando se alude al término "folio" se entiende que se trata del folio a ambas caras.Nota aclaratoria en relación al personal a subrogar según información facilitada por la empresa que actualmente presta el servicio:Todo el personal incluido en el listado publicado está contratado a jornada completa (100%), excepto uno de los trabajadores que tiene un porcentaje de jornada laboral de 89,90%.Por otro lado el salario del personal es según el convenio aplicable. Y a mayores el encargado general tiene una mejora de 90,59 euros al mes.O vindeiro mércores día 21 de decembro de 2016 ás 10:30 horas reunirase a Mesa de Contratación en sesión pública para proceder a dar conta da documentación administrativa contida no sobre un e apertura do sobre dous correspondente á documentación relativa aos criterios con avaliación mediante un xuízo de valor.

O vindeiro martes, día 17 de xaneiro de 2017 ás 11:10 horas reunirase en sesión pública a Mesa de Contratación para dar conta da valoración dos criterios técnicos e apertura do sobre 3: Oferta económica.
DATA DA ADXUDICACIÓN: 07/02/2017
ADXUDICATARIO: Arasti Barca MA SL
IMPORTE DA ADXUDICACIÓN: 13,99 euros máis IVE, ata un importe máximo de 522.246,70 euros máis IVE para os dous anos de duración do contrato.

DATA DA FORMALIZACIÓN DO CONTRATO: 28/02/2017

 

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