Concello de Narón
  • Concello de Narón
  • El tiempo en Narón
  • Entrada a Naronmail
Noticias
PUBLICADAS AS RESOLUCIÓNS DE DELEGACIÓN DE FUNCIÓNS NOS CONCELLEIROS/AS DO CONCELLO
Coa devandita publicación fican fixadas dun xeito definitivo as competencias delegadas nos membros do actual grupo de goberno municipal do Concello de Narón.
No boletín oficial da provincia nº 182, do 8 de agosto de 2007 aparece publicado un decreto de delegación de funcións da Alcaldía do Concello en diversos concelleiros, que ven a completar o réxime de delegacións xa acordado pola resolución dese órgano municipal do 22 de xuño de 2007. Nesa data foron dictadas varias resolucións, procedéndose á determinación do seguinte réxime xurídico interno: I.-Nomeamento de Tenentes de Alcalde 1º. D. José Manuel Manuel Blanco Suárez 2º. D. Guillermo Sánchez Fojo 3º. Dª. Manuela Pérez Sequeiros 4º. D. Julio Bellas Seselle 5º. D. Ángel Perfecto Castro Rico 6º. D. Manuel Antonio Ramos Rodríguez 7º. D. María Del Carmen Espada Cortizas II.- Nomeamento de Delegados da Alcaldía.- 1º.- D. JOSÉ MANUEL BLANCO SUÁREZ URBANISMO - Planeamento e xestión urbanística - Ordenanzas urbanísticas e estudos de detalle - Plans especiais de ordenación - Coordinación das obras de urbanización que teñan por obxectivo o desenvolvemento das previsións feitas no PXOU - Licenzas de Obras e Apertura - Disciplina Urbanística OBRAS PÚBLICAS - Relación cos diversos organismos en actuacións de obras de carácter supramunicipal - Infraestructuras xerais, dotacións e urbanizacións urbanas - Contratación. Seguimento e coordinación XESTIÓN PRESUPOSTARIA - Confección e seguimento do Orzamento - Expedientes de modificación e habilitación de créditos - Ingresos de Dereito Público e Privado - Recursos económicos Internos e Externos - Propostas de criterios para outorgar subvencións nominativas a distintas entidades 2º.- Dª. MANUELA PÉREZ SEQUEIROS CULTURA - Coordinación do Padroado de Cultura - Patrimonio Etnográfico - Historia e dinamización - Animación socio-cultural - Talleres culturais - Comunicación: publicacións - Actividades culturais non programadas polo Padroado de Cultura - Conservación do uso de actividades na Casa da Cultura. - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades. - Normalización lingüística - Coordinación do Servizo Sociocomunitario ENSINO - Oferta educativa - Ensino regulado - Escolarizacion e mapa escolar - Relacións coa Consellaría de Educación - Certame Intercentros - Relacións coas ANPAS - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades relacionados co ensino BIBLIOTECAS - Biblioteca Central - Coordinación de actividades das bibliotecas municipais - Promoción da lectura - Museos 3º.- D. GUILLERMO SÁNCHEZ FOJO DEPORTES - Deporte Federado - Federacións e relacións Clubes - Escolas Deportivas - Mantemento instalacións - Animación Sociodeportiva - Tempo libre, senderismo - Deportes non federados - Licenzas e permisos de uso das instalacións deportivas - Información dos plans de nova construción de instalacións deportivas públicas e veciñais - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades PERSOAL E RECURSOS HUMANOS - Relación e coordinación do persoal - Organización e réxime interno. - Criterios de selección e formación - Réxime Disciplinario - Prevención de riscos laborais - Saúde laboral SEGURIDADE CIDADÁ - Coordinación da actuación da policía local - Sinalización vial de tráfico. - Seguridade Cidadán 4º.- Dª. MARÍA DEL CARMEN ESPADA CORTIZAS SERVIZOS SOCIAIS XERAIS E MAIORES Servizos Xerais - Programas de información, orientación e asesoramento - Programas xerais de inclusión e inserción social - Programas de atención e prestacións económicas a familias - Persoas Maiores - Programas de animación sociocultural - Centros de Atención ás Persoas Maiores SERVIZOS SOCIAIS ESPECÍFICOS - Igualdade - Programas de igualdade e corresponsabilidade entre mulleres e homes - Infancia - Programas de atención á infancia - Escolas Infantís Municipais - Integración - Programas de atención a diversidades funcionais - Programas de autonomía persoal e atención á dependencia - Programas de Transporte Accesible e Adaptado - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades 5º.- D. ÁNGEL PERFECTO CASTRO RICO VÍAS PÚBLICAS: URBANAS E RURAIS - Execución e mantemento das vías públicas: zona urbana e zona rural - Fomento e desenvolvemento rural - Desenvolvemento e execución de plans provinciais e doutras administracións - Relacións coas distintas administracións en materia de infraestructuras rurais - Convenios veciñais na zona rural PATRIMONIO E BENS INMOBLES - Inventario -Xestión patrimonio Adquisición Alleamento Programas actuación - Inventario de vías e parcelas municipais 6º.- D. JULIO BELLAS SESELLE SERVIZOS - Mantemento do alumeado público, abastecemento de augas e rede de sumidoiros. - Relacións coa empresa mixta de augas: COSMA, S.A. - Limpeza viaria, xardinaría e mobiliario urbano - Mantemento de edificios, escolas e vehículos municipais - Subministros de diverso material de mantemento 7º.- D. MANUEL ANTONIO RAMOS RODRÍGUEZ SANIDADE - Sanidade e Consumo. - Representación da Alcaldía nos distintos organismos públicos con competencias nas áreas de saúde e sanidade. - Cemiterio e policía sanitaria mortuoria MEDIO AMBIENTE - Promoción de áreas de recreo, espazos lúdicos e paseos marítimos - Recuperación da flora e da fauna - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades - Representación do Concello e seguimento dos programas da Unión Europea e doutras administracións en materia de Medio Ambiente. PROTECCIÓN CIVIL - Coordinación dos plans de Protección Civil - Axeitamento da Lei de Protección Civil aos Regulamentos e Ordenanzas sobre seguridade en empresas, actividades, edificacións e outros - Responsable da creación e actividades dos grupos de pronto auxilio TRANSPORTE PÚBLICO - Regulamento das Licenzas de autotaxis e a súa regulación dentro do termo municipal - Coordinación de todas as actuacións que teñen por obxecto a mellora do transporte público - Regulamentos e ordenanzas sobre transporte 8º.- Dª. MARÍA DEL MAR GÓMEZ CASAL TURISMO - Estudo Inventario de instalacións de interese turístico - Confección de guías e documentación turística - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades. - Coordinación con outras administracións públicas en materia de promoción turística FESTAS E OCIO - Coordinación e organización de actividades de ocio e eventos lúdicos - Festas - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades FEIRAS E MERCADOS - Promoción de feiras e mercados PROTOCOLO - Organización de eventos protocolarios municipais 9º.- Dª. NATALIA HERMIDA RICO MOCIDADE - Promoción xuvenil Oficina de Informacion e Orientación Consello Local da Mocidade - Coordinación con outros servizos Ensino - Formación e Emprego - Actividades xuvenís - Coordinación demais administracións - Propostas de criterios para outorgar subvencións a entidades FORMACIÓN LABORAL E EMPREGO - Formación Laboral - Programas de Formación: Plan FIP, FSE - Programas de accións formativas municipais e convenios con entidades - Centro Municipal de Formación - Emprego - Xestión do Centro asociado ao Servizo Galego de Colocación - Programas de información e orientación laboral - Plans de estratexia de inserción laboral: convenios de prácticas e outros PARTICIPACIÓN CIDADÁ - Relación coas entidades veciñais - Desenvolvemento do Regulamento de Participación Cidadá e coordinación dos consellos sectoriais. - Propostas de criterios para outorgar subvencións ás distintas entidades. III.- Nomeamento de membros da Xunta de Goberno Local.- D. José Manuel Manuel Blanco Suárez D. Guillermo Sánchez Fojo Dª. Manuela Pérez Sequeiros D. Julio Bellas Seselle D. Ángel Perfecto Castro Rico D. Manuel Antonio Ramos Rodríguez D. María Del Carmen Espada Cortizas

<<< Abril 2024 >>>

LMMXVSD
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Eventos do Concello
naron.gal